Opis realizacji:
Powodzenie wcześniejszych kampanii reklamowych z wykorzystaniem nośników zewnętrznych zaowocowało kolejną akcją w sezonie letnim 2020. Nadmorskie kurorty: Jastarnia, Jurata, Chałupy, Hel odwiedziło w tym roku wyjątkowo dużo turystów. Wykorzystując infrastrukturę masztów z HotSpot’ami rozmieściliśmy flagi reklamowe oraz przygotowaliśmy specjalną stronę logowania do sieci, lokującą markę Player. Wyjątkowo atrakcyjne miejsca, takie jak wejścia na plażę, place zabaw, czy restauracje stały się doskonałą lokalizacją dla dwustronnych tablic reklamowych tzw. potykaczy. Reklamy rozmieszczone na ogrodzeniach sąsiadujących z trasą prowadzącą na Hel znalazły się w zasięgu podróżujących tam turystów i mieszkańców Półwyspu Helskiego. Działania zewnętrzne były połączone z banerami reklamowymi emitowanymi na portalu Nadmorski24.pl, tak chętnie odwiedzanym przez mieszkańców Pomorza.
Efekt:
- Flagi reklamowe przy Hot-Spotach znajdują się na plażach, bulwarach, placach miejskich, które są miejscem licznych odwiedzin. Osoby poszukujące dostępu do internetu najczęściej poszukują wzrokiem samego urządzenia, aby znaleźć się w jego zasięgu i wówczas zwracają uwagę na flagi i treści reklamowe.
- Tablice reklamowe w najatrakcyjniejszych miejscach zachęcają do skorzystania z promocji, a tym samym zapoznania się z ofertą Player.
- Osoby, które skorzystały z przeprowadzonej akcji promocyjnej bardzo często są zadowolone z treści, do których dostały dostęp czasowy i wykupują stały abonament.