Opis produkcji:
Majowe Święto Flagi stało się doskonałą okazją do zorganizowania konkursu o tematyce patriotycznej. Stanowi to doskonałe podłoże do zaprezentowania wsparcia instytucji państwowych i firm prywatnych dla pozytywnych postaw społecznych.
Korzyści:
- Uczestnicy konkursów bardzo często dzielą się w swoim otoczeniu informacją o udziale w konkursie, w związku z czym udaje się uzyskać efekt „lawinowego” przekazu reklamowego poprzez jego powtarzanie jako ciekawostki.
- Osoby biorące udział w konkursie poznają produkt i markę, dzięki temu zwiększa się szansa na podjęcie decyzji zakupu, czy skorzystania z usługi.
- Dzięki konkursom powstaje pozytywna relacja z potencjalnym klientem, do którego przedsiębiorca w innej formie mógłby nie dotrzeć.
Przykłady działań promocyjnych:
- Emisja spotów radiowych dot. konkursu i oznaczenia partnerskiego w Radio Norda FM,
- Emisja reklam planszowych dot. konkursu i oznaczenia partnerskiego w Telewizji TTM,
- Emisja artykułów autopromocyjnych z oznaczeniem partnerskim na Nadmorski24.pl oraz Kociewie24.pl,
- Posty informacyjne z oznaczeniem partnerskim na profilach Facebook powyższych mediów;